کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات امدادرسانی امدادگران هلال‌احمر خراسان رضوی در ایام نوروز

  • کد خبر: ۱۰۳۲۶۷
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
جزئیات امدادرسانی امدادگران هلال‌احمر خراسان رضوی در ایام نوروز
سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی جزئیات عملیات‌‌ امدادی و خدمات بشردوستانه هلال احمر خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

شهرآرانیوز - دکتر سید آرش سید صالحی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح ملی نوروزی ۱۴۰۱، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در راستای طرح ملی نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ در دو حوزه خدمات امدادی و خدمات بشر دوستانه به زائران و مسافران خدمت‌رسانی کرده است .

وی با اشاره به خدمات امدادی هلال احمر در این مدت، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر استان از ۲۵ اسفندماه تا ۸ فروردین ماه به حادثه‌دیدگان ۱۰۰ حادثه امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۶ عملیات توسط پایگاه‌های ثابت و ۸ عملیات توسط پایگاه‌های موقت انجام گرفت. مراکز اورژانس ۲۴ عملیات و مراکز حوادث جاده‌ای ۷۴ عملیات انجام دادند.

صالحی ادامه داد: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی در این مدت ۴ مورد عملیات برف و کولاک، ۱ مورد عملیات آتش‌سوزی جنگل، ۵ عملیات کوهستان، ۹ عملیات حضوری، ۲ عملیات مناسبتی و ۵ عملیات خدمات شهری انجام دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: در این مدت به ۳۴۹ مصدوم خدمات امدادی ارائه شد و ۵۹ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۷۲ نفر امدادرسانی شده و ۱۰۷ نفر مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۶ مورد اسکان اضطراری افراد در راه مانده انجام گرفت.

صالحی با اشاره خدمات بشردوستانه این جعیت خاطرنشان کرد: در این مدت ۹۴ هزار و ۳۹۹ خدمت ایمنی سلامت، ۷۵۴۷ خدمت سحاب، ۸۶ هزار و ۳۶۶ خدمت فرهنگی و آموزشی انجام شده است. همچنین در این مدت ۹۸ هزار و ۲۷۴ محصول توزیع شده است و ۱۲ هزار و ۹۰۶ خدمت در قالب پویش بهرفت و ۵۰۰۰ خدمت در قالب پویش چلچراغ انجام شده است.

وی اضافه کرد: این خدمات و عملیات‌ها توسط ۴۸۴ نیروی عملیاتی، ۵۹۳ نیروی داوطلب، ۲۶۲ تیم عملیاتی، ۱ تیم آنست، ۱۲۱ خودروی عملیاتی و یک عد بالگرد، انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->